پلی استیشن 4 اسلیم سونی - آی تی دان

پلی استیشن 4 اسلیم سونی کمک به افزایش فروش پلی استیشن 4 در ژاپن کرد

پس از کنفرانس سونی و معرفی نسخه کوچک شده پلی استیشن 4 ( اسلیم ) فروش این کنسول در کشور ژاپن به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرد . با آی تی دان همراه باشید .

مدتی است که کنسول جدید سونی یعنی پلی استیشن 4 در ژاپن فروش خوبی نداشته که دلیل آن ، کمبود این کنسول در این کشور بود که دلیلش این بود شرکت سونی تمام فکر و حواسش به پلی استیشن 4 اسلیم و پرو بوده است . بعد از معرفی پلی استیشن 4 اسلیم و عرضه آن در کشور ژاپن با استقبال گرمی رو به رو شد و فروش چشمگیری در این کشور رقم خورد .

سازمان مدیا کریت ، اعلام کرد که در این مدت « کمتر از یک ماه » ، ۹۶ هزار و ۴۳۳ دستگاه کنسول پلی‌استیشن 4 ( اسلیم ) به فروش رفته است که میزان کل فروش این دستگاه را به تعداد ۳ میلیون و ۲۱۷ هزار و ۵۹۱ رسانده است . با این تعداد فروش ، کنسول بازی شرکت سونی  در حال رسیدن به آمار ۳ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۵۹۸ دستگاه Wii U شرکت نینتندو است .

اما عرضه نسخه جدید پلی‌ استیشن 4 ، تنها دلیل فروش زیاد این کنسول در این مدت نبود و بازی Persona 5 ، که در تاریخ ۲۵ شهریور برای این کنسول عرضه شد نیز در رشد فروش این کنسول تاثیر داشت . نسخه پلی‌ استیشن 4 این بازی توانست در هفته اول انتشار خود ۲۶۴ هزار و ۷۹۳ نسخه به فروش برساند و نسخه پلی‌ استیشن 3 بازی نیز فروشی ۷۲ هزار و ۹۷۴ نسخه ای را تجربه کرد . تا کنون ، این بازی موفق شده است ۳۳۷ هزار و ۷۶۷ نسخه به فروش برساند .

سونی و Atlus (سازنده بازی پرسونا) ، یک باندل از کنسول پلی‌استیشن 4 اسلیم به همراه این بازی عرضه کرده‌اند اما متاسفانه هنوز مشخص نیست که چه تعدادی از این باندل به فروش رفته است.

نظر شما در مورد این کنسول یعنی پلی استیشن 4 اسلیم و همچنین مدل بالاترش یعنی پلی استیشن 4 پرو چیست ؟