سرفیس پرو 3

مشکل باتری سرفیس پرو ۳ با بروز رسانی حل می شود

چند وقتی هست که طرفداران و خریداران تبلت های سرفیس پرو ۳ (surface pro 3 ) که یک محصول با کیفیت و عالی از شرکت مایکروسافت هست ناراضی هستند . دلیل این نارضایت این طرفداران و خریداران به خاطر این هست که باطری این تبلت به سرعت تخلیه شده و خالی می شود و کاربران در حین انجام کار باید تبلت را دوباره شارژ کنند و باز هم باطری سریع خالی می شود و همین روند ادامه دارد . برای اینکه بدانید مایکروسافت چگونه به خدمات خود در مقابل این محصول پاسخ خواهد داد با سایت آی تی دان همراه شوید .

تصویر زیر یک تبلت سرفیس پرو ۳ هست :

سرفیس پرو 3

مایکروسافت تلاش های زیادی کرد تا کاربران این تبلت دوست داشنی یعنی « سرفیس پرو ۳ » رضایت کافی را داشته باشند ، اما این تلاش های تقریبا بی نتیجه بوده است . از جمله کارهایی که مایکروسافت برای برطرف کردن این مشکل ارائه کرد بروز رسانی به نام « فریم ور جولای » نام دارد که عملا نتیجه مطلوبی نداشت .

حال مایکروسافت اعلام کرد که آزمایش و تست هایی انجام داده است که نتیجه آن این هست که این مشکل ، یک مشکل نرم افزاری هست نه یک مشکل سخت افزاری که بر خلاف نظر خیلی از کاربران و منتقدان هست .

بر همین اساس مایکروسافت گفته است که در روزهای آینده پَچ های نرم افزاری منتشر خواهد کرد و کاربران باید منتظر این آپدیت ها باشند تا مشکل ایجاد شده به صورت کامل برطرف و رفع شود . در ضمن مایکروسافت به دارنده های این تبلت گفته است که تا ارائه کامل این آپدیت ، سخت افزار این تبلت را تعمیر یا تعویض نکنند و دست نگه دارند .
این خبر برای کسانی که تبلت های خود را به مایکروسافت برده و با هزینه ۴۵۰ دلار تعویض کرده اند در حالی که این اقدام بیهوده بوده و باعث شده این افراد هزینه بالایی را برای این کار بپردازند ، خوشایند نیست . حال باید دید مایکروسافت چگونه این مشکل را برطرف خواهد کرد و چه راهکاری برای ضررهایی که کاربران متحمل شده اند را در پیش خواهد گرفت تا به گونه ای جبران کند .