گوشی اندرویدی نکسوس 6 - آی تی دان

اندروید 7 نوقا برای نکسوس 6 منتشر شد

گوشی هوشمند نکسوس 6 سرانجام بروزرسانی آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید 7.0 « نوقا » را دریافت کرد . با سایت آی تی دان همراه باشید .

آپدیت اندروید 7.0 « نوقا » از مدتی پیش برای دستگاه های نکسوسی منتشر شد و حتی گوشی خارج از نکسوس مثل آخرین گوشی ال جی یعنی یعنی ال جی وی 20 « LG V20 » با این نسخه اندروید روانه بازارهای جهانی شد . اما هنوز بعضی از گوشی های نکسوس این بروزرسانی را دریافت نکردند و دلیل این تاخیر آن است که بعد از بروزرسانی این گوشی ها با مشکلات روبه رو خواهند شد اما به هر حال به نظر می رسد که گوشی نکسوس 6 این آپدیت را دریافت کرده است .

گوگل هنوز توضیح نداده است که چرا نکسوس 6 و 9 نسخه LTE برای دریافت اندروید نوقا با تاخیر همراه بوده است ، اما طبق شایعاتی که در این باره منتشر شده است ؛ این تاخیر به دلیل مشکلات خالی شدن باتری بوده است .مشکل مذکور هرچه که بوده ظاهرا توسط شرکت گوگل برطرف شده است زیرا کاربران گزارش هایی مبنی بر ارائه اندروید نوقا روی نکسوس 6 داده اند . نکته حائزاهمیت این است که که هیچ کدام از افرادی که این گزارش بروزرسانی را داده اند در برنامه توسعه دهندگان اندروید ثبت نام نکرده اند .

شماره بیلد این بروزرسانی « NBD90Z » اعلام شده و حجم آن در حدود 860 مگابایت می باشد . بنابراین قبل از بروزرسانی این از وجود این فضا در گوشی نکسوس 6 خود مطمئن بشوید و اگر فضا کافی نبود سعی کنید با حذف برخی اطلاعات این فضا را به وجود بیاورید .

اگر گوشی شما نکسوس 6 می باشد و هنوز هیچ پیام بروزرسانی به صورت « OTA » در دستگاه خود مشاهده نکردید ، می توانید فایل های ایمیج این بروزرسانی که گوگل آن را رسما منتشر کرده را بر روی دستگاه خود فلش کنید . تاکنون هیچ گزارشی که حاکی از دریافت بروزرسانی اندروید 7.0 « نوقا » برای روی نکسوس 9 منتشر نشده است .