گوشی C9 سامسونگ - آی تی دان

گلکسی C9 سامسونگ مجوز FCC را دریافت کرد

این روزها شرکت سامسونگ در حال تولید یک گوشی با نام  « گلکسی C9 » هست که با شماره مدل « SM-C9000 » در وب شناخته می شود . اخیرا سامسونگ توانست برای این گوشی مجوز FCC را برای ورود به بازار کسب کند . با آی تی دان همراه باشید .

درست است که اخبار مختلفی در مورد این گوشی در فضای رسانه ای و وب منتشر شده است اما هنوز اطلاعات مبنی بر اینکه این موبایل هوشمند چه زمانی و در کجا و با چه قیمتی معرفی و به بازار عرضه خواهد شد ، در دست نیست . اما بر اساس اطلاعات ثبت شده در این وبسایت ، این گوشی در چین با قیمت تقریبی 420 دلار عرضه خواهد شد.

در مورد مشخصات این گوشی می توان به صفحه نمایش 6 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی ، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 625 با فناوری ساخت 14 نانومتر و سرعت کلاک 2 گیگاهرتزی اشاره کرد . اما این مشخصات در گیک بنچ به صورت متفاوت تری آمده است . در اسناد گیک بنچ که این گوشی از تراشه گرافیکی آدرنو 510 بهره خواهد برد و این در حالیست که چیپست اسنپدراگون 625 به تراشه گرافیکی آدرنو 506 مجهز است .
همچنین اطلاعات ثبت شده در این بنچ مارک نشان می دهد که گلکسی سی 9 به مشخصات دیگری همچون رم 6 گیگابایتی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. اما چیپست اسنپدراگون 625، تا سنسور 13 مگاپیکسلی دوربین سلفی را پشتیبانی می کند.

در خصوص سایر مشخصات ثبت شده در گیک بنچ می توان به مواردی مانند حافظه داخلی 64 گیگابایتی قابل ارتقا تا 256 گیگابایتی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی این گوشی اشاره کرد . همانطور که میبینید مشخصات گیک با مشخصات سایت FCC  متفاوت است برای همین باید منتظر رونمایی و معرفی این گوشی از شرکت سامسونگ بود تا اطلاعات دقیق و درستی از این گوشی بدانیم .