قابلیت تبدیل rgb به hex در موتورجستجو گوگل - آی تی دان

اضافه شدن مبدل RGB به Hex در موتور جستجو گوگل

همانطور که می دانید گوگل همیشه در تلاش بوده با امکانات و ابزارهای مختلف به نتایج جستجو ، کاربران را از سر زدن به سایت های مختلف بی نیاز کند . با کمک این ابزار ها بدون اینکه با سایتی بروید و فقط با ورود مستقیم به سایت این کپانی آمریکایی می توانید IP خود را بیابید ، سرعت اینترنت خود را بیابید و واحدها را به هم تبدیل کنید . با سایت آی تی دان همراه باشید .

به همین خاطر این کمپانی یک ابزار جدیدی به موتور جستجو خود اضافه کرده است . به کمک این ابزار که یک مبدل رنگ هست ، رنگ ها را از مدل RGB را به مدل Hex تبدیل کرد . RGB  و Hex دو مدل رنگ هستند که از آن ها در وسایل الکتریکی برای تشخیص رنگ ها استفاده می شود . مثلا رنگ سیاه در مدل hex به صورت « 000000# » و در مدل RGB به صورت « 0,0,0 » است .

برای استفاده از این ابزار جدید کافیست داخل فیلد جستجو گوگل این عبارت « RGB to Hex » را تایپ کنید . با این کار یک فیلد برای انتخاب رنگ نمایان خواهد شد که می تواند دو مدل رنگی را به یکدیگر تبدیل کند .

اگر چه این ابزار کوچکی است ، اما کاربران از آن استقبال خواهند کرد . این قابلیت را می توان در اپلیکیشن و هم چنین در جستجوگر دسکتاپ تجربه کنید .

نظر شما در مورد این قابلیت چیست ؟