گلکسی نوت 2

گلکسی نوت 2 در هوایپما در حال پرواز آتش گرفت

این روزها کمتر خبری هست که مربوط به آتش گرفتن گلکیسی نوت 7 (galaxy note 7) نباشد که همین امر هم باعث هم کاهش سهام شرکت سامسونگ شده است و هم باعث شد این شرکت این گوشی ها را تعویض و نسخه سالم و بدون مشکل را در اختیار خریداران این گوشی قرار دهد و زمان عرضه عمومی را به تعویق بیاندازد تا بتواند این مشکل را حل کند .در جدیدترین خبر مبنی بر آتش گرفتن گوشی ، بر خلاف انتظار این بار گلکسی نوت 2 در هوایپما در حال پرواز که از هند به مالزی می رفت و برای یکی از مسافرین پرواز بود بیش از حد گرم شده و دود و جرقه از آن برخاسته است ، برای آگاهی بیشتر با آی تی دان همراه باشید .

در این حادثه به کسی آسیبی نرسیده و مهمانداران هوایپما با مشاهده خارج شدن دود از محفظه بالا سر مسافران به سرعت وارد عمل شدن و با انداختن گوشی در آب ، باعث جلوگیری از مشتعل شدن گوشی و آسیب جدی به هوایپما شدند .

شرکت سامسونگ در واکنش به این حادثه اعلام کرد به سرعت بررسی های لازم را انجام خواهد داد و در این مسیر با مقامات کشور هند همکاری خواهند کرد تا علت این حادث و آتش گرفتن گلکسی نوت 2 مشخص شود .

یکی از مقامات این کشور اعلام کرد به تمام فرودگاه های این کشور دستور العملی ارسال کرده اند که از این پس تمام مسافرانی که از تلفن های هوشمند سری نوت استفاده می کنند قبل از سوار شدن به هواپیما گوشی خود را خاموش کنند و در پروازهای تجاری آوردن این تلفن های هوشمند به هوایپما ممنوع می باشد .

درست است که گلکسی نوت 2 چندسال پیش تولید شد و نمی توان آن را در ارتباط با گلکسی نوت 7 دانست اما این حادثه برای این شرکت کره ای می تواند دردسری های بیشتری ایجاد کند . حال باید دید این شرکت کره ای چه کاری خواهد انجام داد و آیا می تواند اعتماد از دست رفته خود را بدست آورد یا خیر .