شیائومی می نوت 2 - آی تی دان

شیائومی می نوت 2 به زودی رونمایی می شود

مدتی است که اخبار و شایعاتی در مورد محصول جدید شرکت چینی شیائومی یعنی می نوت 2 « xiaomi mi note 2 » در فضای مجازی منتشر شده است که این اخبار ابتدا توسط تحلیلگر معروف و نام آشنای چینی ، پن جیوتانگ « Pan Jiutang » مبنی بر رونمایی این گوشی در ماه آینده منتشر شد . بر اساس آخرین اخبار قرار است این محصول در اواخر دوماه دیگه یعنی نوامبر معرفی شود . همراه سایت آی تی دان باشید .

این خبر به صورت پست در شبکه اجتماعی « Weibo » منشتر شده که علاوه بر گفتن زمان رونمایی این گوشی ، برخی از ویژگی و امکانات این گوشی را نیز گفته است .

پست در شبکه اجتماعی « Weibo » در مورد گوشی جدید شیائومی ، می نوت 2

شیائومی (Xiaomi) می نوت 2 - آی تی دان

همان طور که در پست بالا مشاهده می کنید ، این گوشی دارای ویژگی های زیر است :

شیائومی می نوت 2 دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی و خمیده (بر خلاف آخرین مدل گوشی این شرکت یعنی Mi 5S ) با وضوح 2K به همراه تکنولوژی Force Touch ( همان قابلیتی که در سری های جدید آیفون به نام 3D Touch می شناسیم )است ،

این گوشی احتمالا در دو مدل عرضه خواهد شد . مدل Pro با 6 یا 8 گیگ رم و پردازنده اسنپدراگون 821 و در مدل دیگر با 4 گیگ رم و پردازنده 820 استفاده خواهد شد .

از قیمت تقریبی این گوشی خبری در دسترس نیست اما می توان انتظار داشت قیمت مناسب و کمتری نسبت به مدل های مشابه سایر کمپانی های سازنده تلفن های هوشمند داشته باشید چون سازنده این گوشی یعنی شیائومی به قیمت کم و کیفیت بالا مشهور است .